Fredakväll!

Idag tog jag mig en promenad på förmiddagen vilket jag ångrade ungefär precis när jag kom utanför porten. Helllllvettte va kallt! Å INGEN MÖSSA HADE JAG HELLER. Mötte en snygg kille vid teatern som luktade himmelskt gott i alla fall, kändes flera meter efter att han hade passerat och egentligen skulle man ju ha vänt om och sprungit ikapp honom känner jag nu i efterhand MEEEN istället för att göra det så gick jag och käkade lunch med Kim och sedan blev det fika med Jennan vilket var minst lika bra. Dom luktade också gott. Efter fikat tog vi en dödsseriös match av finns i sjön som Jennan lyckades vinna på nåt mystiskt sätt så vi pratar inte så mycket mer om det känner jag...

Ikväll ska jag bara sitta framför tvn hela kvällen och äta glass + chokladsås + bananer + maränger, dedär som jag varken kan stava eller uttala rätt tror jag. Om jag ska testa utan att googla så blir det marängswisch..när jag googlar så är det tydligen så enkelt som marängsviss. Töntigt. Min stavning var mycket coolare.


GÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0