Käften gnällkärring

Idag har jag käkat lunch på donken med Felix, Amanda och Jennan. Efter ett tag dök också Linnéa och Erik upp så nu har vi förlagt alla våra möten till donken istället för på coop, mer info kommer på facebook som man brukar säga nu mer. Trots det jävliga vädret så var jag tvungen att köpa en glass, en såndär kallllll jävel som man domnar bort i tungan av. Jag får verkligen talfel, men det kan ju vara en upplevelse i sig det också. Gick en sväng på stan med Amanda efter lunchen men som vanligt är det ju gjort på cirka 10 min och man hittar noll grejer, jag har i princip slutat titta. Ikväll har jag bjudit in mig själv på middag hos mamma och pappa så jag slipper handla.

P.S. Kan nån få tyst på Ellie Goulding SNARAST?!!! Jag är så fruuuuuuktansvärt less på hennes gnällande att jag inte vet vart jag ska ta vägen!! D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0