The town

Nu ikväll har jag varit på bio med Jennan och Amanda. Vi såg det mest våldsamma vi kunde hitta dagen till ära vilket var the town och jag har aaaaaaaaldrig sett en film där karlarna har bytt kläder fler gånger än brudarna förrän nu om jag ska vara ärlig. Nu hade dom ju en anledning till att göra det visserligen, det är väl där skillnaden ligger kanske.

Ben Affleck var vältränad och snygg som aldrig förr i alla fall och det var en bra film. Konstaterade att jag satt med handen framför munnen hela tiden i princip, det var spännande må jag säga! En grej som man kan fundera lite över dock är ju varför man är på rånarnas sida bara för att filmen råkar handla om dom? Vi satt alla tre och hejade på the bad guys och hoppades istället på att det skulle gå åt pipan för poliserna. Mycket konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0