Fika-SM

Idag har jag i stort sett bott på rutiga känns det som. Först och främst blev det en lång frukost med Felix vid halv 9 och sen en lång fika med Jennan, Amanda och Linnéa vid ett. Man får ju passa sig så man inte börjar hallucinera på grund av alla rutor överallt, man kan ju till exempel få för sig att plånboken blir tunnare och tunnare...Hur som helst, ikväll ska vi slå oss ner i min soffa allihop med en massa gotta och glo på film, precis som det ska vara en fredagkväll! Har nu mer hittat dosan till dvdn också så nu slipper vi titta på engelsk film med dansk text vilket jag visserligen kan tycka är lite synd trots allt, alla vet ju att jag jobbar på att försöka förstå mig på dedär landet och då framför allt min stora kärlek Rasumus Seebach.........

På tal om kärlek så har vi börjat planera för alla hjärtans dag nästa vecka. Linnéa har ju sitt på det torra som man säger men jag, Jennan och Amanda tänker fira nån form av antiallahjärtansdag-dag istället eftersom det är ett totalt överskattat påhitt. Jennan hade nån idé om att vi ska äta en middag i form av svart pasta (tydligen nåt som bläckfiskarna tillverkar) och brända hjärtformade köttfärsbiffar som man kan skära i två delar sådär lagom ilsket. Sen ska vi gå på bio utan dejter. Linnéa och Erik får inte följa med.

Kommentarer
Postat av: finnhatare

GO BRÄNNBIFFERN!

2011-02-11 @ 18:39:18
Postat av: FelixVincent

Räkna in mig på antiallahjärtansdag! Vi kan göra hjärtpannkakor som vi sliter i stycken!

2011-02-11 @ 19:33:12
URL: http://felixvincent.blogg.se/
Postat av: jibeee

Haha ja den får du fixa jennan, är nog ingen annan som kan receptet. Hjärtpannkakor låter intressant!

2011-02-12 @ 16:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0