Söndag

Idag tog jag mig en trevlig sovmorgon eftersom jag inte hade nånting speciellt planerat och plogbilarna lyckades hålla sig borta hela morgonen. Någon som däremot inte höll sig borta var en kille som ställde sig mitt i korsningen här nedanför och gjorde helikoptern till allmän beskådning och därmed också bekräftade en gång för alla att antalet hjärnceller vi alla misstänkt att han har stämmer. Uppskattningsvis skulle det kunna vara sju stycken, men det är en annan historia det. När jag väl klev upp imorse blev nästa anhalt soffan så jag vet inte om det räknas som att kliva upp egentligen? Fyfan nu dränker dom folk i cement här på Wallander mitt i allt, kom av mig totalt. Ehhhhhhh...ja, jag tog mig i alla fall ut på en promenad och jobbade lite på eftermiddagen och sen blev det hockey med Anna och Marina. Teamet såklart och jag vet inte riktigt vad jag ska säga, vi åkte hem efter andra perioden för att det gick så bra!

Nu ikväll har jag bott i soffan. Antar att dom flesta vill veta vad jag har kollat på eftersom att alla vill vara som jag och det var väl landskampen då först och främst...sen var det sporten, nyheterna, solsidan, time out och sist men inte minst Wallander. Bra, då vet ni det!

Kommentarer
Postat av: Felix Vincent

På riktigt..? Helikoptern alltså. He's bringing it back?

2011-02-14 @ 09:08:26
URL: http://felixvincent.blogg.se/
Postat av: jjjjj

haha japp, helt på riktigt!

2011-02-14 @ 10:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0