Mello del 2

Kvällens mello blev helt klart en uppgradering från förra helgen. Inte nog med att jag intog det bästa hörnet av ett möjligt hörn i soffan så har vi fått in lite nytt blod i traditionen samt tagit tippandet till en helt ny nivå. Denhär gången prickade vi in FEM rätt av fem möjliga i topp fem! Fem. fem fem feeeem. Brolle får man ju se mer av, att Christian Walz inte gick vidare kan ju dock diskuteras. Länge. På en skala mellan ett och tio ville jag sätta en nolla på norrbaggen som jag inte ens kommer ihåg vad hon heter för att det är totalt ointressant, det fick jag inte göra av nån anledning som kanske skulle kunna ha att göra med att noll inte ligger mellan ett och tio så det fick bli en etta istället fast det tog emot. Babsan däremot var smårolig och fick en sjua av mig vilket rörde upp känslor och chockade folket i mitt vardagsrum så hårt att meningsuppbyggnaderna spårade ur totalt...

Felix: MEN VA!!?!?! GAV DU SJUAN EN BABSA?!?!?!?!

Ja, sån är jag! Om man får mig att skratta så får man poäng. Jag fick faktiskt poäng själv ikväll också på tal om det, inte för att jag fick mig själv att skratta då dock utan i plumpspelet som drog igång när mello var slut. Vi talar alltså om total utklassning här, 171 poäng mot Linnéas 10 är väl fina siffror? Sen kom ju dom andra nånstans där emellan då såklart men dom var några meter behind som man säger i kortspelskretsar. Nu = godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0