Foppa

Foppa lägger av med hockeyn och hela världen går under. Hur ska det nu gå med barnen i Afrika och den globala uppvärmningen? Det var ju trots allt han som jobbade för att lösa dom problemen med alla sina superkrafter, skyddad av bland annat suspensoar, tandskydd, hjälm och foppatoffel. Att han lägger ner trots att han bara är 38 år ung var tydligen så oväntat att tidningen till och med måste göra en hel bilaga om det med en massa skit i. Det ser ju ut som att karln är död? Se det positivt! Nu får han tid över till att raka sig och han kan dessutom satsa helhjärtat på simhopp istället, den sport som vi alla vet att han egentligen vill hålla på med och har utövat i smyg. Vart trodde ni fotskadan kom ifrån egentligen?

Idag har jag varit på lunch med mamma, hon berättade om ett fint telefonsamtal som hon hade fått nu på förmiddagen. Det var en karl från Göteborg som faktiskt hette nåt annat än Glenn som ringde och det han sa var så mycket som: "Ja jag fick ditt nummer, du hade beställt en skeppning till Afrika?" Det värsta var ju ändå att han var helt seriös, vad skulle mamma skeppa till Afrika? Möjligtvis pappa, tillsammans med alla grejer som han har samlat på sig och tryckt in i källaren och garaget men i övrigt vet jag faktiskt inte. Själv skulle jag kunna komma på hur mycket som helst som jag skulle vilja skeppa iväg dit om jag fick chansen. Med risk för att bli halshuggen av...ja jag vet inte, nån stackars liten modoit kanske, så tror jag att Foppa är en bra start där. Sen kan jag göra listan lång, men det tänker jag inte göra idag!

Kommentarer
Postat av: FelixVincent

Hahahaha! Så jävla bra! XD

2011-02-15 @ 14:41:24
URL: http://felixvincent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0