Finväder

Känner mig smått hatisk till hur det ser ut ute för tillfället. Nu ser jag visserligen inte så bra om jag sitter ner FÖR MINA FÖNSTER ÄR HALVT IGENSNÖADE men man kan ju stå upp. 

Igår snöade det inte bara på tvären utan dessutom uppåt. Snöflingorna kom ner från himlen, stannade utanför fönstret, stirrade på mig och VIPS så vände dom och flög uppåt igen och sen ner och sen upp och sen ner och sen upp och sen ner. Det snöade med andra ord dubbelt och nu måste man ju nästan börja fundera kring vad det är för fel på världen. Om man är ute och går till exempel så är det ju så jävla vitt att man inte ser vad som är vad...allt bara smälter ihop. På grund av all depression kring värdret så slängde jag ihop en kladdkaka igårkväll och sen kom Jennan hit med en leverans av grädde och cooola och vi kollade på film, något man faktiskt gör för sällan.

Imorgon är det fredag igen vilket är jättekonstigt, det går lite för fort! Det innebär att det bara är en vecka kvar nu tills det bär av till Åre och då vill jag bannemig inte se en endaste liten snöflinga som inte redan ligger på marken. Tretton dagar kvar tills jag fyller år också, det var ju 70 dagar nyss!? Jisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0