AHAHAH

Jag har läst det sju miljoner gånger och det är fortfarande lika jävla roligt varje gång! "Men neeej, synd om Ior BUHUUU" kanske ni säger men då säger jag att näääee det äre inte alls det! Som vi märkt tidigare så är ju mina seriefigurskunskaper inte så värst lysande meeen jag vet i alla fall att hans hus är byggt av en massa pinnar som rasar ihop hela tiden men ÄNDÅ så bygger han upp det exakt likadant varje gång. Jag vet också att han har satt fast svansen med en spik och knutit en rosa rosett i den och han är ju faktiskt deprimerad mest hela tiden det kan ju ingen missa. Han har ju även en mänsklig motsvarighet vilket gör det hela ännu mer hilarious! Hur som helst, Kristoffer Appelquists blogg är ju topp 10 i världen om nåt alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0