Fredakvällll

Väldigt många har hört av sig och undrat vad som hände med isklumpen utanför fönstret. Är den kvar? Är den borta? Dog nån? För att lugna ner er alla lite så kan jag säga att den togs ner i lördagskväll när vi hade lite festligheter här hemma. Jennan och jag fixade biffen medan dom andra stod i vardagsrummet och tittade på, spännande spännande och det lät väl ungefär såhär nånting:


jag: hur fan ska vi göra dethär då? Du får skrika om det kommer nån och går där nere
jennan: ta den lilla delen först
jag: Vad händer om man knackar på den då? knackknackknackKRAAAASCCHHH!
jennan: Ehh..hallå där nere! DÄR KOM DEN!!

Ingen dog.

Nu ska jag äta middag med Marina, Hanna och Anna för att sedan åka och kolla på teamet. Ryktet gick ända upp till Åre att dom gjorde bort sig i tisdags, hopplöst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0