HELG

Nu är inveckan slut för denhär gången, sköööönt. Det är verkligen intressant att se hur jävla slut man kan bli och mitt i allt så blir ju det mesta roligt också efter ett tag eftersom man är övertrött? När ena föreläsaren kläckte ur sig "med mera" efter varannan mening idag så tänkte jag direkt på Miiiikal i ingen bor i skogen. Tack gode gud för att han inte sa det tre gånger i rad för då hade jag brutit ihop och skrattat ihjäl mig var min nästa tanke. Då gör karlfan det?!! "med mera, med mera, med mera" Ja ni kan ju gissa utgången...

Ikväll ska jag på bio, det är väl ungefär vad jag orkar med. Imorgon däremot så blir det en sväng i Birsta och sen ska vi slå oss ner och stirra på Timrå-Modo. Ska bli mycket trevligt att se timrå vinna med 4-2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0