Idrottsgalan

Idag har utan tvekan varit den längsta dagen sen imorgon med en massa långa föreläsningar som jag i och för sig tog mig igenom tack vare 17 liter ramlösa och en omänskligt snygg karl som nästan flashade nivetvad när han skulle dra på sig tröjan. Bara det i sig var väl egentligen ganska påfrestande när jag tänker efter men jag väljer ändå att se det som nåt positivt...Ida och Emma slängde sig i soffan direkt när vi kom hem, själv gick jag ett steg längre och slängde mig i sängen. Somnade direkt för att sen ta mig upp efter ett tag och gå iväg och träna. Hade absolut ingen lust och det kändes mest som att jag gjorde en massa annat när jag väl kom dit för att orka vara kvar, räknade skruvar i taket och såntdär som man brukar göra ni vet.

Nu är det idrottsgalan som gäller och det var väl det jag tänkte komma till egentligen. Mestadels har jag bara en massa positivt att säga om det. Till exempel så är Wikegård jävligt rolig, spelar ingen roll vad du säger Anna. Pops är där, Robin är programledare, starke man har sagt sitt och vi har fått se en massa tabbar och en hel del snygga mål. Perfekt. MEN: mitt i allt så kommer Molly Sandén och sabbar allt!? Uschhhhh! Och sen, som om det inte vore nog, så får jag veta att det finns TVÅ Sandénare till!?!??!?!? SLUTA GENAST.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0