It's raining biiiirds! Halleluuuujah!

Ja det regnar alltså fåglar nu för tiden både i USA och här i Sverige. Först och främst väljer jag att tolka det hela som att gud helt enkelt har insett att han måste göra nåt åt alla män innan amanda halshugger dom och därför skickar han ner fåglar som en varning lite sådär i förväg för att visa hur det kan gå med dom privata delarna om det inte sker en markant förändring SNARAST. Han har ju aldrig varit nån hejare på att sikta så att det blev Falköping istället för Härnösand får vi helt enkelt ha överseende med, vi vet ju alla att det var meningen att dom skulle hamna här egentligen. Sen så väljer jag också att tolka det som att han vill att jag ska gå på hemköp och köpa nåt jääävligt gott, att jag helst inte ska göra annat än att ligga i soffan idag och att jag därmed inte heller bör städa som jag hade tänkt göra. Japp!

Någon som har nån annan teori? Nej jag tänkte väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0