menguuvajävlaglajaär

Idag är jag på riktigt jävla uselt cp-humör. Ingen bra idé att ens säga nåt till mig över huvud taget tror jag. Jag är helt slut i huvudet och trött som ett aaaas, sen är folk bara allmänt fula. Jävligt fula. Somnade fyra gånger på första föreläsningen imorse inborrad i jackan och halvvägs ner på golvet i stort sett, bästa jag gjort på länge och det är inte så konstigt när läraren är senil och man får genomlida samma grejer som man redan har hört två gånger innan. I natt drömde jag att både brorsan och Jennan dog och det är ju bara tisdag idag, hur fan ska det se ut på fredag?? Nästa invecka ska INGEN bo hos mig. Inte en jävla människa. Jag är en fara för alla utan hjälm.

fakkooooff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0