PhilleColle!

Ja igårkväll firade vi alltså Robin. Det hela började med fika och paketöppning som sedan övergick till fest med charader och annat fint. Ja må han leva sjöngs självklart, det blev visserligen bara en vers och alla tog varsin tonart så det lät förjävligt men det är ju tanken som räknas. Charaderna måste man ju ändå säga att jag och Nina var rätt haj på, matchen slutade lika i alla fall.


Nere på krogen var det vääääldigt mycket folk och bra drag. Robin, Sandra och jag var på hugget hela kvällen och jag träffade en massa människor som jag inte hade träffat på länge vilket var trevligt värre. Efter lite käk så bestämde alla utom jag att det skulle vara efterfest hemma hos mig. Inte för att det gör mig nåt men nu har grannens pulka hamnat här inne tre gånger...Denhär gången var det Adam som fick lämna tillbaks den. När jag skickade hem sista gästen från vår lilla efterfest så gick han ut genom dörren med orden: "Jag ska fan ringa dig på chans till romans, tro mig! Vänta bara, du kommer få ett samtal!" Ska bli mycket roligt att se om han gör slag i saken!


Idag var det självklart vinterstudion som gällde först och främst, det är ju en tradition nu mer, men lite senare ska jag och Anna käka middag och sen ska vi på bioooo, självklart för att fira att Phil Collins fyller år idag. Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0