slutaste jag sett!

Idag har jag pluggat. Lite..inte mycket..liiite. Har även tagit en fika på Wayne´s utan att äta nåt med Jennan, Linnéa, Amanda och Ida. Vi gick en sväng på affärerna här i stortstan men tillslut var jag tvungen att gå dom 5 långa metrarna hem från H&M och slänga mig i soffan. Heeeelt slut och jag fattade inte varför. Men sen kom jag ju på vad det hela beror på: I natt slogs jag värre än någonsin. Jag var riktigt jävla förbannad på en person som jag aldrig sett i hela mitt liv och tillslut låg dendär personen halvt ihjälslagen under sängen (?) och bara kved som en liten jag vet inte vad. Misshandel helt klart och man ska uppenbarligen inte vara kaxig i min närhet. Roligt dethär med drömmar hörni!


Kommentarer
Postat av: Felix Vincent

Haha. Jag är lite borta i huvudet för stunden och när man inte tänker så långt som till "det måste ju vara en dröm" så var det där hur roligt som helst!

2011-01-04 @ 21:41:52
URL: http://felixvincent.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha! jag dör!

2011-01-04 @ 22:23:22
Postat av: johanna

Haha jadu Felix, ibland blir det kortslutning ;)

2011-01-04 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0