Tårtkalas

Nu ikväll har jag varit på finmiddag med Anna och Bosse Håkansson. Vi var på frasses och där kan man inte beställa happy meal enligt tallriksmodellen, but let's do what we can to keep it a secret och allt vad det heter!


När vi hade smällt i oss all mat så åkte vi upp på ICA en sväng för att handla lite småsaker, exempelvis så köpte Anna naturgodis men enbart dom sorter som var täckta med choklad vilket verkligen känns som plus minus noll. Hur som helst, när vi kom ut därifrån så såg vi en karl som höll på att backa in med sin stora bil (modell flyktbil för rånare) på parkeringen bredvid Annas bil. Anna blev självklart orolig att han inte kunde backa och att han därför skulle repa hela sidan på lilla kian. I samma sekund som vi insåg att backningen gick utmärkt så kom det en annan karl gåendes från vänsterkant med en tårta från bröboa. Han skulle också in mellan den stora bilen och Annas kia visade det sig så det blev trångt där ett tag. Han såg väldigt mystisk och skäggig ut och han hoppade snabbt in i baksätet på den stora bilen trots att framsätet var tomt. Helt klart misstänkt! Karln som körde stirrade på mig när jag hoppade in i bilen och han påminde om någon jag sett förr. Jag sa till Anna att han var lite lik Pär Styf och ungefär precis när jag sa det så kunde vi konstatera att det var han. Well, när hockeyn går mindre bra så smugglar man alltså tårtor på ICA kvantums parkering i Härnta? Roligt att se att det går åt rätt håll!


Vidare bar det i alla fall av mot högslättens parkering där jag flippade ur totalt, sjöng allsång till en massa asjobbiga låtar som spelas på radion JÄMT och som jag normalt sett skulle döda långsamt om dom var fysiska personer osv. Teamet spelade mot LN91 och det hela började bra, fortsatte sämre och slutade bra för att göra en lång historia kort. LN91 hade en spelare som fick ett trevligt utbrott och kastade iväg klubban över sargen, äntligen har vi hittat en karl med samma humör som Anna som hon kanske kan klara av att leva tillsammans med och tvärt om. Jävlar vilket drag det skulle kunna bli! Problemet är ju bara att vi inte hann se vem av alla spelare det var så nu återstår bara en fråga: vem vare som kasta!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0