Teveee

Skulle kunna vara mycket bra på tv just nu om man bortser från att det inte är det. Alltså...Sveriges värsta bilförare. Jag förstår verkligen inte!? HUUUR är det ens möjligt att dom har fått körkort från första början? Och är det inte så att man borde bli bättre ju mer man kör? Isåfall vill man ju inte ens veta hur dom körde från början, dom lär ju knappast ha varit jätteduktiga innan och helt plötsligt blivit såhär dåliga????

Om man inte kan lägga i backen, inte vet vad en enda vägskylt betyder och dessutom inte kan skillnaden på höger och vänster så borde man ju inte ens få gå utanför dörren i stort sett. Där kan vi ju visserligen göra ett undantag för Anna. Även fast hon har kört i diket, inte kan dedär med left and right, får punktering och hittar på sina egna trafikregler så kör hon ju automat så det är aldrig några problem med att backa så länge hon lägger ur handbromsen vilket sker förhållandevis ofta ändå, skulle nog säga 4 gånger av 10 i alla fall. Jaja, lite roligt är det ju det här programmet i alla fall men egentligen vill man ju bara gömma sig bakom soffan och sitta kvar där.


Anna + punktering

Kommentarer
Postat av: Anna heter jaaa!!!!

hahaha ofta jag har missat det här inlägget...

din statistik stämmer faktiskt inte knner jag.. och jag kan köra manuell också, det gjorde jag igår och dessutom kan jag fan höger och vänster ovanligt bra nuförtiden:)

2011-01-29 @ 18:38:12
Postat av: Anonym

hahah ja just det: "höger eller vänster? höger, vafan är höger??" (lördag förra veckan)

2011-01-30 @ 03:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0