The tourist

Jag vet inte vad det var i maten vi åt till middag men allt blev helt plötsligt hysteriskt roligt här på kvällskvisten i väntan på bion. Mycket av underhållningen stod gamla bilder och photoshop för men youtube hade också en stor del i det hela. Phil Collins må vara jävligt bra men hans musikvideor alltså...säkerligen jättehäftiga där på 80-talet nån gång men nu är dom ju som sketcher hämtade ur vilket humorprogram som helst.

Filmen var i alla fall bland det bästa jag sett på länge. Med snyggdeppan och Jolie kanske det inte kan bli så mycket annat än bra men. Mediaskadad som jag är så brukar jag alltid fastna för produktplaceringar och irritera mig på både det ena och det andra men jag glömde ALLT. Den kändes så genomtänkt, precis så psykologisk och stressande som det ska vara. Jag hade en puls som var värre än värst halva filmen igenom. Jävligt snyggt gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0