söndaaaaaa

Vad vore söndagar utan vinterstudion på essvete? Det är ju sånt jävla skitväder ute idag så man vill slå nån, men då ser man Pops i rutan och blir kär istället och älskar hela världen. Och Hargins "HEL-VE-TEEE!!!" på värsta stockholmsdialekten kan ju göra vem som helst lycklig.


Igårkväll var det kalajs hos Ärik. Jag körde, men vid halv elva tyckte vi att det var dags att besöka nästa fest så jag, Amanda, Jennan och Linnéa begav oss till Linnéas bror på Norra kyrkooo. Där möttes vi av ett gäng halvnakna karlar som tydligen "tyckte att det var lite för varmt". Eftersom jag parkerat bilen för kvällen så kunde jag ta mig en liten drink och det blev en trevlig kväll som sen fortsatte på krogen. Där fick vi köa lagom länge innan vi kom in för det var liiiite mer än 15 pers där inne konstigt nog.


Träffade en polis när det var dags att gå hem. Annaaaa, det finns en till som är olagligt snygg och nu har vi det vi gör! Jag frågade vad han hette och det var ingen mindre än Christian jag snackade med. Vi pratade om det ena, det andra och det tredje, han sa bland annat att han hade jobbat här i stan i lite mer än ett år och att han tyckte att det var kallt igår. Mycket konstigt.


Ikväll ska jag och Jennan göra en dundermiddag och kolla på solsidan. Ida från dalarna dyker också upp om allt går som det ska, jag ska nämligen ha hotell här i en vecka framöver när det är invecka och start på pedagogik B-kursen med uppskattningsvis ungefär en miljon föreläsningar. Imorgon kommer Emma också. Nu måste jag äta nåt innan min mage säger upp sig och går hem.


Skidglasögonen uppåneeer och stekarposen på det, stockholmarna på sportlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0