tiiimet

Idag har jag varit på håcki igen. Teamet - HKH var det som stod på dagordningen och jag och Anna valde våra platser med omsorg för att slippa den fantastiskt jobbiga ungen som inte höll käft en sekund sist vi var där. Tyvärr så hördes han över hela ishallen i vilket fall som helst och det låter ju hemskt men jag skulle lätt byta bort honom mot en ful jävla bergsget om jag råkade vara förälder till honom. Han kommenterar precis ALLT som händer på isen med ett tonläge som är det värsta jag någonsin hört och han upprepar gärna allt som hörs på läktaren också. "PAPPAAAA, HÖRDE DU ATT DET BLEV MISCONDUCT?!!? NU KOMMER HAN FÅ BÖTA TVÅÅÅHUNDRAAAA KRONOR!!!"

Teamet förlorade matchen och det var väl inte så konstigt eftersom dom ägnade sig mer åt brottning, konståkning och fäktning än nånting annat. Dåligt med skott var det också, träningsvärk i partyarmarna grabbar? I övrigt så gick mycket tid åt till att glida runt på mage och rygg också, en sport som jag inte riktigt har nåt bra namn på än. Nog för att karlar gillar att ligga, men lite mer tid på fötterna hade ju varit kul att se! I sista perioden tittade jag inte så mycket på matchen faktiskt för det satt en fantastiskt söt liten bebis nedanför oss som var mycket mer intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0