De senilas riksförbund

Är hemma hos mamma och pappa på monstermiddag i form av tacos. Det tog mig bara cirka 20 år att komma på hur man ska skära en gurka i små små bitar utan att det blir kaos och allt bara ramlar isär. Känns skönt. Pappa har bestämt sig för att det är kört i handbollen så därför får man inte se matchen här uppe i vardagsrummet och jag orkar inte flytta på mig. Dessutom har han helt plötsligt "aldrig gillat handboll"? Andra tecknet på att minnet inte är som det är. Första tecknet kom tidigare ikväll...

mamma: Berättade jag om när jag pratade med parkeringsvakten?
pappa: Njaee..jag vet inte. Om du berättade det så har jag väl glömt det.
mamma: Ja jag kan ju berätta igen då i så fall eftersom jag har glömt om jag har berättat det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0