Ehhhhhhhhhhh

"Två miljoner döda fiskar spolades upp på stränderna i Maryland" och "8 000 döda duvor föll från himlen i italienska staden Faenza". Min fråga blir då: VEEEM FAAAN har räknat dom??????? "En fisk, två fiskar, tre fiskar, fyra fiskar, fem fiskar...enmiljontrehundrafemtiotvå fiskar, enmiljontrehundrafemtiotre fiskar, enmiljontrehundrafemtiofyra fiskar, enfisktrehundrafemtiomiljoner, Zzzzzzzzzz........" Nyanya när man inte kan sova kanske?

Själv har jag ett litet problem just nu som heter så mycket som snö utanför fönstret. Spelar tydligen ingen roll hur många meter ovanför marken man bor nu mer, idag när jag och mamma var på stan en sväng och stod utanför H&M så såg det ut såhär när man tittade upp:

Min personliga snöskottare Jennan brukar ju ta hand om skottningen av ballen nu mer men jag vet inte om dedär ingår i avtalet? Vafan gör man? Det syns inte på bilden men det är fullt med istappar med i dedär lilla paketet också, om nån går nedanför och dedär rasar så lär det väl bli kaos med hål i huvudet, blod, jävel, slaggis och hela helvetet. Det är inte okej så länge det inte är Alexander Rybak som råkar gå förbi, då är det mer än okej. Jaja men det är ju jättefint i alla fall! Mer snö till folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0