Vååår

Det spelar ingen roll vad ni säger, jag bestämmer att det är vår nu. Vinter är sååå 2010. Var ute och gick en lång promenad med Obbe och mp3n på förmiddagen och hör och häpna: SOLEN VÄRMER. Man kan ju bara inte låta bli att le och känna hopp inför framtiden och allt sånt. Rusade in på ett ställe och fixade en grej och sen gick jag direkt hem och klickade på en knapp som jag funderat på ett tag men nu ska det bli av. Hemlisar hemlisar.

Nu ska jag ta tag i plugget så jag blir klar nån gång under närmaste livet, plötsligt fick man ju en massa kraft. Ikväll är det dags för spinpump igen efter alla helger som heter jul, nyår och annan skit och imorgon beger jag mig till Åre för att göra det mesta utom att just åka skidor. Ska bland annat slänga in mig på holiday club och få en låååång skön massage.

Bästeste vårlåten såhär påmåfååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0