En liten fråga...

Idag åkte vi till Åre fram och tillbaks och på hemvägen så var det en liten men väldigt störande sak som slog mig jävligt hårt på irritationsnerven precis som alla andra gånger. Det jag undrar nu är mest bara EXAKT hur många det är som är less på att se dedär förbannade jävla huset efter E4an som ALDRIG blir klart!?!? En, två, tre, fyra, sexton, 211, ALLA. 

Jag tror inte ens att jag behöver beskriva vilket hus det är för alla vet precis vad jag menar. Så länge jag kan minnas så har det sett ut som ett ruckel övertäckt med plast för att taket förmodligen är ungefär lika tätt som det är snyggt och hela tomten är full med byggmaterial men inte fan ser man någonsin någon som gör nånting där när man åker förbi inte! Mig har det då aldrig hänt i alla fall och nu återstår det bara tre alternativ för oss som tvingas se misären:

1. Be till gud
2. Skicka nåt trevligt litet hotbrev
3. Spärra in dom som bor där (en livstid per saknad bräda i fasaden förslagsvis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0