Jättefin rubrik

Åhhhh herre gud det var ett tag sen sist känns det som, ska försöka komma ihåg vad jag gjort under dom senaste dagarna eftersom det förmodligen är av allas intresse...

Till att börja med så har jag hängt med Jennie, kollat på studenten både här i stan och i Sundsvall (sjukt ful stad kan jag passa på att informera om..bara en massa sten överallt) gått lös i Birsta i finvädret och legat på bryggan ute i stugan. Vi köpte jordgubbar och blev av med påsen för att dom som stod efter oss i kön tydligen var mer värda den påsen än va vi va så vi fick bära dom upp till Jennies lägenhet utan påse helt enkelt. Sen tog vi bilen med samma jävla jordgubbar upp till landgren och kollade på lite fotboll. Jennie fick strömavbrott i hjärnkontoret under ett obevakat ögonblick och ställde dom röda små bären på flaket till hennes king cab, men när vi kom ner på stan så stod dom så fint kvar där och lyckan var fullständig!

I torsdags tog vi oss en liten utgång av det spontana slaget och hamnade på hamnkrogen med Jeppe, Per, några andra karlar samt uppskattningsvis cirka 7000 studenter och lite annat folk. Igår blev det också kalajs eftersom vädret var kanoners. Det beställdes mat från kinaressen vilket kanske inte var det smartaste sen sist, currysås och annat starkt i 30 graders värme är inte att rekommendera. Sen dracks det vin och annat på ballen i kvällssolen innan vi vandrade vidare till hamnkrogen. Vi hann för övrigt med att krossa en bänk innan vi gick. Och vurpa med en cykel på torget.  

Just nu ligger jag och kollar på en jättekonstig film som tamefan måste ha klippts ihop fel av nån från samhall eller nåt liknande. Den började med slutet, fortsatte med början och...lär väl sluta med mitten då antar jag? Endast på grund av det så känner jag att jag måste se klart den i alla fall trots att jag är seviiiiiiintrött, nu har jag sommarlov och då får man sova i soffan om man vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0