=)))

Igår tog vi oss en fika på rutiga efter lunch och sedan stod vi på mellanholmen i det schizofrena vädret och kollade på alla studentdanser. Klassen som var bäst vann inte utan det gjorde estet och rent allmänt kan vi väl bara säga att vi borde ha fått varit med igen för att visa vart skåpet ska stå i sann feng shui-anda! Linnéa och Amanda blev nostalgiska och längtade tillbaks till förra året, jag och jennan var inte fullt lika blödiga...

Idag har jag gjort en hemtenta som skulle pågå mellan 8:15 och 17:00, blev dock klar lite tidigare och tur var väl det för annars hade jag börjat hallucinera och må allmänt dåligt. Nu är det bara en liten grej kvar att fixa som ska in på fredag och sen är det bannemig slut för det här läsåret! Och tur är det för jag är så less på att leta efter grejer i böcker nu så om det inte vore för att dom förmodligen ska användas i framtiden så hade jag gjort en mysig brasa på torget. Men nä, det är ju trots allt två år kvar så det är bara att bete sig :):):):):):) Nu ska jag iväg och käka middag och imorgon bär det av till åre! bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0