!

Igår käkade jag middag hos mamma och pappa och blev kvar där över natten i världens kallaste rum, missade totalt att elementet faktiskt inte var på. Men jag överlevde i alla fall och kunde åka hem imorse när dom skulle på jobbet. Då var man uppe i bra tid och kunde genast sätta igång att kasta frukosten i golvet. Har aldrig varit särskilt duktig på att hålla i saker...Fick för övrigt två tröjor av mamma som hon hade köpt till mig i födelsedagspresent men glömt bort, självklart randiga och glad är jag för det eftersom jag själv har köpstopp på randigt i all evighet.

Idag tog vi oss en lunch/fika på rutiga för ovanlighetens skull jag och mina vänninor + Erik. Vi är alltså som dom tre vännerna och Jerry fast vi är fyra vänner och han heter Erik istället för Jerry. Alternativt sex and the city-gänget och Mr Big eller spice girls där han är Mel B. Lite som man vill det där! Skulle sätta mig och plugga tänkte jag när vi hade gått på stan en sväng men finvädret liksom drog mig ut genom dörren och nerför trappen igen och jag var tvungen att ta en promenad. Pigg och glad som bara den och självklart fick mp3n följa med, kändes som att jag hoppade fram!

Nu har jag i alla fall lyckats få ihop tre sidor av fem som ska in nästa torsdag så nu kan jag nog nästan ta mig lite semester tror jag, ska börja med att äta middag och bege mig till simhallen och spinpumps-VM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0