Hejjj!

Idag är det tisdag och tröttheten efter helgens bravader har inte riktigt lagt sig än (hehe), börjar på allvar fundera på om jag kommer vara såhär trött resten av livet. Vaknade 05:00 i soffan i måndags med tvn på, har inget minne av vad jag tittade på innan jag somnade eller att jag ens var på väg att slumra till. Kändes fint det! Det susar dessutom fortfarande i öronen efter ja må hon/han/den/det leva-sången som drogs igång på lördagskvällen...

Idag har jag pluggat och jobbat hela dagen samt funderat lite kring det här med hur mycket man orkar bry sig om folk. Nån är uppenbarligen bitter över något, eller det mesta, vilket märks hyfsat tydligt och då säger jag såhär: Var bitter över livet du, jag tänker inte slösa nån mer tid på dig brudN! Finns nån liten gräns nånstans och jag har bättre saker för mig än att smittas av surbaciller.

Nu ska jag kika på ullared i väntan på cougar town, en vanlig tisdagkväll med andra ord! Har jordgubbar och grädde i kylen som kommer att förgylla det hela så fort jag hittar orken att kliva upp och fixa. Har två dagar på mig att bli pigg igen för på torsdag ska det spinnas med amanda och på lördag är det mellofinalen, då vill man ju gärna hålla ögonen öppna hela tiden. Om jag mot förmodan inte hinner bli utvilad till dess så vore det i alla fall fint om det kunde fixa sig till den 16 mars för då ska jag och Jennan åka längdskidor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0