Justin Timmersjö

Filmen igår var bra. Amanda och Jennan satt och skrek redan innan den hade startat, alltså till reklamen som också var i 3D. Tog ett tag innan man vande sig, när dom tog sina simtag där nere i grottorna så trodde jag att det var killen som satt framför mig som höll på med nånting. Vissa grejer var lite obehagliga men hur som helst, muskler i 3D kan varmt rekommenderas!

Idag kan man läsa på aftonbladet att det är slut mellan Justin Timberlake och Jessica Biel efter 700 år. Det var på tiden det må jag säga! Såg hans spelning i globen sommaren 2007 och då satt hon där och bara satt..hon såg uttråkad ut redan då helt enkelt. Om han känner för att flytta till Härnösand så är det helt okej, han har ju trots allt ett efternamn som enkelt översätts till svenska så att säga. Nu ska jag slänga mig in i duschen och sedan ska jag träffa mina vänner på staden och ta en fika! Idag är en mycket bra dag, längesen jag kände mig såhär glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0