Tjugan

Ja hövvaligen det närmar sig, om sisådär sju timmar så blir man ett år äldre och lämnar tonårstiden behind så att säga. Det måste ju alltså innebära att alla problem försvinner också? Vuxna har ju inga problem har jag hört. Skönt. Näämen det känns fint att vara halvvägs till 40 osv, nu är det väl bara till att vänta in första rynkan!

Idag har jag fixat och donat med både det ena och det andra. Har bland annat bakat kanelbullar vilket jag inte gör mer än en gång per år helst eftersom det är ett EVIGHETSGÖRA utan dess like och det blir så kladdigt överallt att man bara vill gå och lägga sig! Nu är det gjort i alla fall och dom blev sjukt stora av nån anledning, en bulle räcker fint till fyra pers!

Imorgon ska jag först och främst bjuda mig själv på en riktig dunderfrukost och sen kommer en del av släkten hit på middag, resten dyker upp på söndag. Där emellan är det kalajs som gäller på lördag med alla friends vilket ska bli mycket trevligt! Sittplatserna i soffan är slutsålda, ståplatserna blir tighta och islådan är snart full. Nu bjuder jag på en riktig tonårsbild här, vore ju synd om man skulle råka glömma hur man såg ut en gång i tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0