288 dagar AND COUNTING.

Igår när jag klev upp så undvek jag fönstren så långt det gick eftersom väderleksrapportsbruden skrämde livet ur mig och sa att det skulle komma 2 decimeter snö under natten och jag helt enkelt totalvägrade att se skiten. Visade sig att hon lurades i alla fall, inga 2 decimeter här inte och så var den dagen räddad. MEN, man ska ju tydligen inte ropa hjälp innan man har sett Alexander Rybak för i natt så kom det istället jävlar i mig. Började när jag och Amanda stod och pratade en stund utanför simhallen och sen blev det bara värre och värre. Jag vägrar skotta mer i år, så är det bara och då har jag en balle på kanskeeee 4 kvadratmeter? Det är ju ganska lite ändå så man får väl vara glad att man inte bor i en villa...

Tog mig upp i tid idag och gick bort till actic en sväng. När jag kom hem därifrån så städade jag lägenheten och sedan tog jag mig en promenad i finvädret. Eller ja, man trodde ju att det var finväder i alla fall...hur fan vore det om det någonsin kunde sluta blåsa i denna stad!!!?? Inte ett moln på himlen = solsken MEN sen blåser snön runt så att det känns som snöstorm i vilket fall som helst. Värdelöst.

Ikväll ska vi på bio. Sanctum tänkte vi glo på, i 3D vilket innebär...jag vet inte. Antingen så blir det kaos eller så visar det sig att det är lugnt. Amanda sa att hon kommer grina hela filmen igenom för att det är så obehagligt med saker i 3D. Då tänker jag genast MUSKLER. Finns ju ett gäng vältränade karlar med i filmen och det kan ju bara inte bli en negativ effekt med 3D när det gäller den biten? Sen att det lär vara cirka 80% undervattensbilder från trånga utrymmen vilket är bland det obehagligaste som finns kan man ju försöka bortse från. Jennan och Linnéa lär väl få sitta och lugna ner oss andra, grattis till det jobbet!

Nu har jag suttit här på tok för länge av en enda anledning och det är för att dra ut på examinationsuppgiften som startar idag. Jag vill inte se vad det är vi ska göra för det första och jag vill inte göra det vi ska göra för det andra. För övrigt kan jag avslöja att jag sitter och lyssnar på julmusik. Inget skämt, väldigt avslappnande. Ska det snöa så ska det fan vara jul också och ibland vill jag bara dra igång nåt som man inte har hört på ett tag när man är less på allt annat. Är ju trots allt bara 288 dagar kvar till självaste julafton nu så jag kan ju vara snäll och dela med mig av listan; märry krischnäschh! Jorå varsågoda, det var så lite så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0