Vadslagning

Idag kom jag på att det finns en karl som springer runt här i stan som är skyldig mig tusen spänn som ett resultat av att han uppenbarligen är färgblind och att vi slog vad om färgen på ett visst klädesplagg. Smart. Han har dessutom inte så stor koll på vad alla kroppsdelar heter då fotknölen enligt honom heter fotveck. Man skulle ha passat på att slå vad om det också så hade man jävlar i mig blivit tät. 

Hur som helst så tror jag inte att han kommer ihåg det där vadet för det var i ett svagt ögonblick av hans liv, det vill säga efter några öl för mycket. Det har gått mer än ett år nu i alla fall och jag har fortfarande inte sett till nån tusenlapp, ska man ta kontakt med kronofogden eller vad gör man?

Annars då? Till allmänheten säger jag att jag pluggar idag men jag har faktiskt inte fått nånting gjort över huvud taget förutom en massa annat onödigt. Rekord åt fel håll, nån gång ska man ju lyckas med det också! Det finns alltid nån ursäkt till att slippa, just nu sitter jag här och funderar på att måla dörrarna till toaletten och sovrummet till exempel, jag gör ju som jag vill eftersom jag är chef men jag kommer förmodligen bli halshuggen ändå av nån som kan bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0