Kalajs nr1

Ja igår var det alltså dags för del ett av tre kalas denna vecka. I år hade jag hela två saker på önskelistan och det var inget mindre än en potatispress och en potatisstamp. Vad vore livet utan potatis? Jag fick det jag önskat mig och allt utöver det blev alltså till trevliga överraskningar alltihop!

Idag har jag varit i Birsta med Jennan och Amanda. Köpte faktiskt inga kläder över huvud taget, bara en massa annat småplock som faktiskt var nödvändiga saker. Delvis i alla fall. På mediamarkt har dom satt Kurdistan i kassan för övrigt. Inte alla kurder då men en, hon hette Kurdistan konstigt nog, Amanda och Jennan var till och med tvungna att gå in och handla igen för att se om det verkligen stämde.

Nu är jag helt slut i huvudet och då var vi ändå inte kvar i Birsta tills alla andra chansen-artister skulle uppträda. Kvällen kommer att spenderas i soffan känner jag och självklart måste jag kolla in dagens höjdpunkt också. Timbaland har ju sina torsdagsfasoner för sig där han rullar ut en låt varje torsdag, ska bli spännande att se vad han har kokat ihop denhär gången. Om den är riktigt bra kanske jag ser det som en födelsedagspresent till mig! Vi känner ju varandra rätt väl trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0