Så bråkar ni rätt 7,5hp

Tydligen så kan man inte lära sig bråka rätt och konstruktivt utan en terapeut, rådgivare eller coach enligt nån sakkunnig på aftonbladet som lagt ut 10 "små" tips på typ hundra sidor. Feeeel säger jag bara, har lärt mig helt själv jag! Och jag bjuder på en snabbkurs eftersom jag är chef:

Niclas säger:
nej säger jag! hehe..jävla cpjävel kom hit ska jag läxa upp dig och din attityd..
johanna säger:
håll käften innan jag slår mig
Niclas säger:
ska jag ha spö eller?
johanna säger:
jag vet vart jag bor!
Niclas säger:
bara att gå dit då. Stick, fattar jag?
johanna säger:
passa dig innan jag ringer dina kusiner
Niclas säger:
cpjävel..du har muckat med rätt människa. Fjant, erujagja
johanna säger:
ska du bete dig såhär så drar jag in min veckopeng
Niclas säger:
från och med nu har jag utegångsförbud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0