Sicken rysare!

Haha ja herre gud vilket kaos det blev i kvällens mello hörrni! Jennan, Amanda, Linnéa och jag satt här hemma och bad till gud och höll alla tummar vi hade och SIST av alla så visar dom den svenska flaggan. Pulsen var väl ungefär på max och vi flög upp ur soffan och vrålade som om det hade blivit mål i en viktig VM-match eller nåt och jag har väl börjat få tillbaks känseln i händerna ungefär..nu.

Klickade in på aftonbladet en sväng och där stod det att det hade smällt till på twitter när Saade gjort sitt och jag var självklart tvungen att kolla. Började på inlägg som kommit in för 4 minuter sedan och på en minut hade det kommit 58 nya. Och youtubeklippet från den svenska uttagningen hade fått jag vet inte huuur många visningar och över 40 (!) sidor kommentarer på mindre än en timme. Sick.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0