12349

Hej och ursäkta att jag inte haft tid att skriva ner några intressanta saker på sista tiden.......

Jorden gick under i lördags klockan 6, ganska precis när vi satt och käkade middag hemma hos Annelie med andra ord. Det var en rätt smidig undergång får man ju ändå lov att säga, fick inte ont nånstans eller så och vinet var precis lika gott efteråt som innan. Efter middagen tog vi oss upp till Jonatan som hade födelsedagskalajs. Finns ju kanske en risk att man måste börja om att räkna åren nu igen och han fyllde väl inte mer än noll år då antar jag? Om det är så det funkar efter en undergång så var han i alla fall en av dom fullaste bebisarna jag sett, precis som många andra som befann sig på festivalområdet uppe på gräddhyllan.

I badtunnan hade man placerat dom allra värsta (15 öl plus) och sen fick vi andra friheten att sprida ut oss lite där vi ville. Man tillämpade väl nån form av frihet under ansvar tror jag, dom flesta fick till exempel gå i trappen utan målsmans tillstånd och dom allra mest skötsamma fick till och med stå på balkongen. Jag hittade en chipspåse i väskan som blev en mycket trevlig överraskning och som också följde oss med på hamnkrogen senare under kvällen. Det dröjde inte länge innan den cirkulerade runt bland allt folk där nere också och vips så hade man utfodrat hela Härnösand. Andreas fick inga chips och hängde sig i en av takbjälkarna inne på dansgolvet, finns tydligen inga regler och lagar nu för tiden heller. Nu snackar vi ju inte hänga sig med slipsen runt halsen för att man vill dö utan mera hänga sig i knävecken för att man vill...dö. Jaja, det var en trevlig kväll i alla fall och jorden får gärna gå under fler gånger.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0