Uppdatering

HÄJ! Helgen blev till en lugn sak med tv-kvällar och god mat osv..klev upp tidigt och fick saker gjorda vilket jag kan rekommendera till dom som aldrig testat! Promenixade runt med Jennan som fick springa lös lite där det inte var så mycket folk, kollade på innebandy på landgrenhallen där stora starka karlar kastade bandyklubbor i pms-utbrott, käkade subway med Amanda och Anna på Högslättens parkering och lite annat smått och gott.

Idaaaag har jag gjort en tenta direkt från helvetet, varit på jobbet och hälsat på en sväng samt gått på visning av lägenheten mitt emot min och skrämt iväg eventuella framtida grannar. Seeeen så har vi varit och kollat på korpen (finns inget bättre än amatörsport i alla former) men det blev lite kyligt ute OCH det kom dit en massa stora hundar så vi gick hem. Nu är det hockeyn som gäller och Laura är på väg hit och ska råna mig på allt jag äger och har. Min indesignmapp på dotan. Nu fattas bara en dagens outfit känner jag och sånna fjanterier vill jag inte veta av så nu får det vara nog för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0