AodiKutre

I natt drömde jag att jag fick en Audi Q3 i födelsedagspresent av mina föräldrar. En väldigt trevlig dröm som jag faktiskt tror är en sanndröm eftersom tjaa..det mesta talar för det. Jag vet inte om det kan ha att göra med min och Annas lilla utflykt förra veckan när vi åkte till Kramfors för att Annas brorsas kusins mosters bil skulle på service på Hasses brorsas låtsassyrras kompis bilaffär. När vi hade lämnat in den så fick vi låna en nyyyybil som var manuell vilket innebar att jag fick köra, men det kändes ungefär som att bilen gjorde allt själv. Som Anna så fint uttryckte det: "Jag älskar fan nya bilar, dom går som strykjärn!".

Vi körde runt på alla 8 gator i Kramfors i väntan på att dollarstore skulle öppna men sen fick vi ett ärende till ehh..ja..det där stället som ligger bortanför Sandö så då körde vi dit och det var ju en upplevelse i sig eftersom Sandöbron är så läskig att man i princip bara vill blunda och köra ner i vattnet istället för över. Jaja hur som helst, testa köra ny bil = drömma att man får en ny bil. Hade lite annat jag tänkte skriva men det får bli nån annan gång för nuuu är det godnatt om  man ska orka kolla på julkallen imorgon nollsjufemton! gngnnggn


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0