VickanåDanne!

Jag vet inte om det är nån som har missat att vi har finbesök i stan av kronprinsessan och Danne men nu är dom här i alla fall och eftersom dom bor på residenset så är vi ju i princip grannar för tillfället. Det känns himla bra att ha säpo 200 meter ifrån mig måste jag säga, om det skulle krisa så kan dom ju bara dra en av sina berömda säpo-joggar bort hit och rädda mig! Det skulle ju kunna gälla till exempel om mjölken tar slut, nån nagel går av, om dom börjar sätta upp julbeslysningen här utanför eller nåt annat allvarligt inträffar.

Jag skulle aldrig klara av att vara prinsessa. Att bli uppassad och vaktad dygnet runt skulle inte bara gå mig på nerverna utan även stampa mig hårt på irritationspunkten. Att vara typ 35 bast och måsta klä sig som att man är sin egen mamma kan ju inte vara så kul och sen all jäkla mat då! Att sitta där och peta i sig laxfenor, fårtungor och allt vad fan det är som ska vara så kallad fin mat samtidigt som man måste le tills käken går ur led...

Fast, jag skulle nog kunna vara prinsessa ändå förresten när jag tänker efter. Ekonomiskt oberoende har jag ju tänkt bli i vilket fall som helst så det är inte för den sakens skull, absolut inte. Jag kan ställa upp om jag får beställa pizza från minikrogen på nobelmiddagen istället för att äta dom små stackars portionerna med "finmat" som dom får och om jag får välja en annan prins än Daniel. Vem vill ha en karl som är PT liksom, man kan ju råka komma i form och dessutom börja prata vääääldigt gnälligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0