blablablablablaaaa

Ja nu kan man ju utan problem konstatera att det var en jävla tur att man inte befann sig på höga igår och kollade på teamets hemmapremiär, vilken misär! Torsk med 5-2 eller nåt sånt mot Nyland och då var ändå Pär Styf, Andreas Byström, Henke Eriksson och Micke Pettersson med. Sist jag minns att Nyland var här så vinglade deras klack ut ur bussen och ställde sig och pissade på parkeringen det första dom gjorde och det är väl ungefär den bilden jag har av det där folket så därför känns det extra pinsamt. Tydligt är ju att det behövs ett gäng kvinnor i teamet i alla fall som kan styra upp ett och annat som jag har sagt en miljon gånger tidigare. Anna sa att backarna hade varit katastrofala och det tvivlar jag inte en sekund på...vissa av dom är trots allt ganska katastrofala överlag, inte bara på planen.


Annars då? Har sovit fyra timmar i natt och då var jag inte ens ute igår. Om man börjar med lite trevligt besök, lägger till att man somnar sent och sen passar på att lägga till en hund också när man ändå håller på så blir det lätt få timmar sömn. Vaknade och trodde att det var måndag men sen ringde mamma och då insåg jag att det faktiskt är söndag. Efter en promenad i finvädret blev soffan nästa anhalt, vilket jävla helvete det är att sitta och titta på folk som skrapar trisslotter på nyhetsmorgon! Dom vinner 2,7 mille åt höger och vänster och här sitter jag med en tjuga i plånboken ungefär, hur fan vore det om det kunde bli min tur nån gång?!


Till veckan är det verkligen plugg som gäller varje dag från morgon till kväll, jag kommer att sitta isolerad här uppe i lägenheten om ni undrar vart jag håller hus. Mina hemnycklar befinner sig på Sandö så jag kan ändå inte gå hemifrån. Man kan ju inte undgå att tycka lite synd om dom för övrigt, Sandö är ju inte direkt det roligaste stället att befinna sig på så det måste lösas snarast möjligt känner jag så att dom inte får men för livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0