Livets stora frågor!

Livets stora frågor tycker jehovas att dom kan ge svar på om man googlar lite, men jag gör det så mycket bättre så varför slösa bort en massa tid på dom. Vad är meningen med livet? Hohoho djupa frågor tänker ni nu och hehehee japp fast..näe. Jag tänker inte gå in så mycket på de stora sakerna som gud, big bang, apor, hockey, evolution och sånt utan mera ta upp det som dom flesta skulle svara på den frågan; "EHhhh det är ju typ att hitta nån att leva med, flytta ihop och skaffa barn och sånt" Om ni bara visste hur mycket jag önskar att det här var en talande blogg så ni kunde höra hur jag tänker mig att det låter när folk säger sånt för övrigt. Visst är det så att det är en del av framtiden för typ..alla, men sanningen är den att jag får utslag av att bo med nån länge än en vecka och då spelar det ingen roll vem det är.


Jag fullkomligt älskar att bo själv. Jag gör preciiiiiiis vad jag vill när jag vill och jag behöver inte ta hänsyn till att nån annans grejer och smutsiga kläder ska få plats. Jag äter när jag vill, vad jag vill och vart jag vill, bestämmer själv vad jag vill se på tv och kan låta dosan ligga på vardagsrumsbordet utan att den på något mystiskt sätt går upp i rök och kanalerna ändras varannan sekund. Jag kommer och går som jag vill, jag lyssnar på musik när jag vill, sjunger hur jävla högt jag vill och känner jag inte för att städa på två veckor så kan jag skita i det. Jag kan gå och lägga mig när jag vill och behöver inte bli störd av nån som ska upp tidigt och jag kan dessutom duscha när jag vill FÖR DET ÄR INGEN SOM OCKUPERAR BADRUMMET UNDER 23 AV DYGNETS 24 TIMMAR.


När det gäller det sista så vet vi ju alla att karlar har ett sjukligt förhållande till toaletten, i vissa fall skulle man kunna se det som otrohet eftersom det inte är långt ifrån att de spenderar mer tid där inne än med sin så kallade partner. Det är väl kort och gott som Jennie beskrev det; "Tidning - check! Toa ledig - check! Okej ses om 2 timmar gumman!!! o sen "fyfaaan gå inte in dit förrän imorgon, toapappret tog slut" man ba mmmmmmmmmm älskar dig<3". Men det är ju en lite vinglig balansgång det där ändå, för hur det än är så vill man ju inte ha en karl som är för perfekt heller. Skulle jag komma hem och bli serverad ett litet hemmaspa med massage och en massa tända ljus så skulle jag springa till grannen och ringa polisen. Inga sånna tramserier hos mig inte!


Nej så fort jag har skaffat mina tre ungar så ska jag inte skilja mig men jag ska leva i ett särboförhållande med pappan. Vi kommer att skicka mat, ungar och allt förbannat mellan oss genom en underjordisk tunnel med rullband, all kontakt kommer att ske via walkie talkie förutom när vi faktiskt ses varannan lördag. Räkningar kommer endast att gå åt ena hållet, d.v.s. från mig till honom. Pengar kommer däremot att gå åt andra hållet, alltså från honom till mig. På så sätt kan jag ha mitt perfekta place för mig själv, han kan ha sina fotbollskvällar, timslånga toalettbesök och allt vad det är och ungarna kan på ett enkelt och smidigt sätt ta rullbandet dit dom känner för att vara för dagen!


Kommentarer
Postat av: j

hahahah johanna <3

2011-10-19 @ 05:37:12
Postat av: Anonym

hahah!!!

2011-10-19 @ 10:50:39
Postat av: jibe

Haha, nice att det ser ut som att jag sitter och kommenterar min egen blogg folks!

2011-10-19 @ 13:32:19
Postat av: jennsan

Hahahaha men det är ju så jäävla sant de där med killara ju!!



Men sen, de där med särbofasen.. tänk vad jag messade om på lördagkvällarna ;) mehehe 8-)

Postat av: Anonym

hahah japp jag ska tänka på det ;)

2011-10-21 @ 10:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0