Efterlyst s01e01

Hej och välkomna till kvällens efterlyst! Någon gång under fredag kväll den 21 oktober 2011 så tappades ett humör samt en haka tillhörande en kvinna i 20-årsåldern i en soffa i ett av Härnösands finare kvarter. Anhöriga till kvinnan påbörjade sökandet själva men senare under kvällen kopplade man in polisen som under några timmar sökte med hund, helikopter, ljus, lykta och allt förbannat utan något vidare resultat. Man misstänker nu att det är Idol 2011 som är boven i dramat och detta efter att vittnen uppgett att det var när Linni gjorde sitt framträdande med en låt som ingen längre kommer ihåg såhär i efterhand som det hela skedde. Vet ni något om försvinnandet eller har ni sett något misstänkt? Hör av er till oss på efterlyst; 0611-109 00 (uppge "beställa", "pizza" samt "skickas till storgatan 20").

Ja fyyyyfan jag säger då det! Ska börja med att säga att jag önskar att jag inte brydde mig men det går fan inte, GÅÅÅÅR INTEEEE. Idol 2011 är inget mindre än en enda lång fortsättning på lattjo lajban med barn i alla åldrar mellan ja typ, 2 och 16 eller vad dom nu kan vara. Helt plötsligt känner man sig väldigt gammal i alla fall och så ska det ju inte behöva vara på en fredagkväll kan jag känna rent spontant. Och vad är det då frågan om med folket som juryn har valt ut? Till och med jag sjunger bättre än Linni, jag skulle nog faktiskt kunna sträcka mig till att säga att min farmor sjunger bättre än henne till och med och då är hon snart 90 bast. Fanns det verkligen INGEN annan av alla sökande i hela detta avlånga land som såg liiiiiiiite glad ut i alla fall och som kunde sjunga utan att göra till rösten så att det låter som Gollum i sagan om ringen? Tydligen inte!

Men ljuset i detta mörker måste man ju ändå säga är Robin. Jevvvvvlar i mig vilken röst han har! Rysnings-VM I OS-EM. Robin, om du läser det här vilket du säkerligen gör så läs inte inlägget innan, jag skulle gärna bo med din röst. Hur som helst, inför nästa veckas fredagsfinal så har jag ett litet förslag på låtval till Linni: Det finns en låt som heter "Gollum's song" som jag tror skulle passa bra. Det är en jävla fin bit det och början av den (fram till 1:14 nånting) är instrumental så välj gärna den delen. Tack på förhand!


Shiiiit pommes osv! (om inte han vinner så kommer ingen att göra det). Ps. Jag vet att videon inte funkar men jag orkar inte leta efter nån som gör det så ni får leta själva! ds..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0