ÅDESSAJÄVLARUBRIKER

I lördags var det dags för ytterligare en spontanutgång som började med middag hos Annelie och Andreas. Först var det ett jäkla springande med potatisgratänger och fläskfiléer åt höger och vänster mellan lägenheterna men tillslut blev det ordning på torpet och mat i magen. Efter maten förflyttade vi oss in till mig och lite senare under kvällen så droppade resten av folket in och seeeen gick vi på Svenssons. På Svenssons var Dogge och hälsade på, Andreas lurade i honom att Annelie fyllde år (vilket hon inte gör förrän nästa vecka) så Dogge gick fram till henne och sa grattis, gav henne en kram och sen tog han mikrofonen och talade om för allmänheten hur det låg till. Han avslutade det hela med att vråla ANN-E-LIE!!! ANN-E-LIE!!!-ANN-E-LIE!!!-ANN-E-LIE!!!!-ANN-E-LIE!!!!!!!!!!!!! typ 700 gånger och jag missade hela den grejen hur fan det nu kunde gå till.

Efter krogen så hamnade vi i alla fall på subway jag och Anna med ungefär 5000 karlar från Sandö. Dom hette tamefan nånting på T nästan hela bunten och hette dom inget på T så döpte jag om dom. Thord till exempel som var två meter lång, han hette egentligen nåt annat han men det gick ju inte för sig! Anna hakade upp sig på att några av dom var från göteborgstrakten för att "Det går fan inte att lita på göteborgare", men det var ju en ganska grov generalisering för egentligen är det bara en göteborgare man inte kan lita på: Glenn. Fast..iof, om allaaaaaaaaa heter Glenn i Götebooooooorg som det nu sägs (eller vrålas) så har hon ju faktiskt rätt, då går det bannemig inte att lita på nån. Damn.

Jaaaajaaaa slutligen ska jag bara säga att i söndags så kom Danne hit på morgonen och hämtade öl och grejer som han hade lämnat kvar. Han meddelade att det minsann låg ett helt bigboy-mål innanför dörren i trappuppgången. Sweet tänkte jag, serverat och klart! Dock så visade det sig att själva hamburgaren hade kastats på golvet via väggen, taket och glasrutan på dörren och stripsen var utspridda över hela golvet. Det var väl själva faaa-aaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0