Viktiga punkter

1. I fredags jobbade jag och Anna en stund på förmiddagen. I stora drag kan man väl säga att arbetsuppgiften för dagen innebar ett helvetes bankande med högerhanden som resulterade i träningsvärk ända upp till armbågen som satt i under hela helgen. Vi stod där som i nån tomteverkstad sex pers på rad och skickade allt vidare till varandra i ett sånt tempo att jag mådde illa tillslut. Lagom tills handen blev bra (d.v.s. imorse nån gång) så var det i alla fall dags igen, dock med Anders istället för Anna den här gången. Och det var ju lite skillnad med en karl, han gjorde allt ungefär två gånger så snabbt som jag och det sas att styrkan sitter i skägget tydligen så det kan jag ju inte göra så överdrivet mycket åt så att säga...

2. Räknade antalet utbrott jag fick på idioter i trafiken idag (tanter som slår upp bildörrarna rakt ut i vägen när dom har fickparkerat, cyklister med för breda rövar för att dom ska få plats på cykelbanan, folk som inte blinkar, folk som blinkar fast två meter innan dom svänger oessveeeeee) och det blev konstigt nog fler än ett.

3. Nån har bjudit mig på feber. Tack.

4. Hunden ligger i hallen just nu och försöker gräva sin egen grav i ren tristess, jag ligger i soffan och tittar på svärföräldrarna från helvetet och känner för att gå ut i hallen och göra hunden sällskap i grävandet. Jag klarar verkligen inte av sånnahär program, det blir ju så pinsamt att man bara vill slå sönder tvn.

5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0