Danne!

Att träffa nya människor är ju ganska roligt. När det gäller detta så jobbar jag ungefär på samma sätt som det fungerar med registreringsskyltar och hundvalpskullar. För att förklara för dom som kanske inte vet så mycket om bilar (amanda) såå..Mammas bil som börjar med ett X är en nyare bil än grannens bil vars regplåt skyltar med ett W, och valparna ur en kennels första kull döps allihop till något på A, valparna ur nästa kull döps till namn som börjar på B o.s.v. Enkelt och smart. Jag gör då alltså likadant fast med namn på folk. Först lärde jag känna alla som heter Anna vilket tog ett tag och sen har jag fortsatt framåt..Har nu kommit fram till Daniel och för att öka spänningen lite så har jag också lagt till efternamn: 



Vad jag ville komma fram till var väl mest bara att folk som heter nåt annat än Daniel Nordin icke behöver göra sig besvär under denna period! Er tid kommer...när jag har startat mitt eget facebook för att kunna hålla reda på alla mina miljontals kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0