Lördakväll!

Igår sa vi hejsvejs till Tove som ska åka till England på äventyr på obestämd tid. Det blev en riktigt trevlig kväll med god mat och roligt folk meeeeeen som slutade med en liten olycka. För att göra en lång historia kort så går jag på kryckor just nu och har en fot som är blålila och ungefär tre gånger så stor som den brukar vara i vanliga fall. Hos Tove uppstod det en hel del intressanta diskussioner om både det ena och Rickard stod väl för ungefär 98% av allt som sas och 99,5% av det han sa handlade om salladen som han hade gjort:

Rickard: Jag har gjort salladen och det är grönsaker i den, det kan jag tala om. Det är liksom ingen köttsallad..Grönsakerna har jag odlat själv, jag har vattnat dom med mina egna tårar.

Rickard: Alltså salladen kommer nog se ganska intressant ut sen om den skulle..komma upp.
Linda: NÄMEN!

Tove: Jag tycker det är fel att killar inte gillar att tjejer gör tvåan..
Bobbo: Jag tycker det är kung att tjejer tar den i tvåan?
Tove: Bra då kan vi vara med varandra till på torsdag! För jag gör tvåan två gånger om dagen.
Bobbo: SCORE!
Simon: Hahaha, vilket jävla missförstånd!

Rickard: Jag tror ändå inte att alla vill ha smala brudar, det finns ju tjocka tjejer som har blivit..satsade på

Rickard: Alltså Bobbo, helvete vad vit du skulle vara i huden om du rakade dig.

Kommentarer
Postat av: Tove

Han sa ju faktiskt inte så!;)

2011-09-26 @ 15:49:36
URL: http://toveanderson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem avråååm? Hä va bobbo som skickade det i ett sms så då är det han som har rört till det isåfall :))))

2011-09-26 @ 16:14:33
Postat av: Anonym

faaaaaaaaaktiskt

2011-09-26 @ 16:15:26
Postat av: Felix Vincent

Go Tove! XD

2011-09-26 @ 17:47:49
URL: http://weandlife.tumblr.com
Postat av: Anonym

Typiskt er karlar att gilla såntdär dåå! ;)

2011-09-27 @ 14:48:14
Postat av: Tove

Haha men bobbo sa inte så, han sa "jag tycker det är kung att tjejer kan göra tvåan" inte taaaar den i...... :)

2011-09-27 @ 17:26:48
URL: http://toveanderson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jävla senilbobbo då, kommer inte ens ihåg vad han själv säger!

2011-09-27 @ 17:42:26
Postat av: bobbo

Hahaha jo jag sa TAR... men du hörde nog inte de :D

2011-10-01 @ 13:34:16
Postat av: jibeeee

Ja tyckte väl det ;)

2011-10-02 @ 22:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0