Fotnnnnn

Jag lider allvarlig brist på saker att skriva om tror jag, jag ligger ju där jag ligger med min förbannade fot och Mio är på hunddagis eftersom jag inte kan gå ut med honom såååå det händer inte så överdrivet mycket på dagarna. Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg om svampar som är ett ganska stort irritationsobjekt för tillfället men det tar vi nån dag längre fram, den som väntar på nåt äckligt väntar aldrig för länge osv.

Hur som helst så kan jag ju i alla fall meddela att foten bara blir finare och finare. Och med finare menar jag då att den blir allt mer blå, jag gillar blått. På tal om olyckor så krockade pappa lite lätt häromdagen i en av alla miljontals rondeller i denna stad. Jag sa att man kanske inte ska köra så jävla nära andra bilar och han kontrade med att man kanske inte ska gå med klackar på krogen heller. Och det kan man ju få tycka, men JAG kan ju i alla fall försvara mig med att det inte var mitt fel...

Fast jag gjorde ju allt för att det skulle hända iof, det ska jag ju inte sticka under stolen med. Ni ska bara veta hur många människor jag frågade innan jag TILLSLUT hittade någon som var villig att kliva på mig så att jag ÄNTLIGEN kunde få kliva snett efter alla dessa jobbiga år utan en enda stukning. Jag troooor..att om det inte hade varit så hög musik inne på krogen så hade fan alla hört hur det knakade. Det var nog lika bra att det inte var så dock, jag hörde det typ..inifrån och bara det räckte för att få men för livet. Nåååjaaaaaaa nog för idag, tänkte bara bju på en dålig låt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0