Autumn leaves osv.......................

Hej och välkomna till hösten, denna fantastiska årstid som verkar ha som hobby att börja tidigare och tidigare för varje år och som bara gör en depressed, trött, likblek och helt jävla dyngsur. Just nu regnar det så hårt att det låter som att nån står här inne i vardagsrummet och pissar mig i örat! Det åskar, det blåser, det är mörkt och sist men inte minst så är det minst 837 olika nyanser av grått ute och det är ju tråkigare än allt annat tråkigt i denna del av universum!!!

Just nu känner jag att det är tur att man inte är rädd för åska, jag blir mest bara förbannad för att jag inte hör vad dom säger på filmen som jag sitter och tittar på. Nu är jag ju visserligen hörselskadad enligt två personer som vi skulle kunna kalla mamma och pappa men man ska väl fan inte behöva höja till max bara för att nån efterbliven människa på smhi har bestämt att det ska vara såhär hela natten (ja det ääääär dom som bestämmer vädret). Sen har man ju en hund som ska ut också och hittar man inget paraply så ser det ut såhär när man kommer in:
 
Gotta love it! :)))))))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0