Svensson Svensson!

Kände för ett tag sedan att det skulle vara förjävla fint att kunna ta sig vart man vill precis när man vill. Det kan ju förutsätta en bil till exempel om man inte känner för att cykla ihjäl sig och det problemet löste jag idag genom att köpa mig en! Nu har jag lägenhet, vovve, kaffebryggare trots att jag inte dricker kaffe, bil, jobb och snart en genomförd utbildning. Det som saknas innan jag uppnår full Svenssonlivsstatus är väl mest bara en villa istället för lägenhet, en redig karl som kan snickra en egen postlåda och sen en två-tre ungar! Och då menar jag alltså inte att han ska snickra ihop ungarna när han är klar med postlådan utan dom ska helst vara äkta.
 
Hur som haver så har jag lärt mig sjukt mycket om bilar under den sista tiden. Kamkedja mig hit och kamremma mig dit kände jag först meeen det är ju faktiskt ganska bra att veta vad det är man köper! Nu har jag koll känner jag, det största problemet tror jag blir att hålla reda på nycklarna...keyfinder är ju en jävla bra grej iof, synd bara att jag lär behöva en keyfinder till keyfindern! :))))) Jaja skit samma såhär ser den ut i alla fall, mörkblå och allt meeen dom tonade bakrutorna går bort dom! Man är väl ingen jävla raggare...................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0